Handelsbetingelser for handel på AalborgGaven.dk

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle ordrer og leverancer fra AalborgGaven.dk 

Henvendelser
Har du spørgsmål til AalborgGaven.dk, kan du kontakte os på info@aalborggaven.dk eller på tlf. 25 50 90 03 . Ved henvendelser omkring en allerede afgivet ordre, bedes du venligst have dit ordrenummer klar.

Bestilling

INTET SALG TIL PRIVATE

Al bestilling foregår online på AalborgGaven.dk.

Virksomheden har mulighed for selv at bestille gaver til medarbejderne eller modtage unikke logins, som udsendes til medarbejderen, hvorefter medarbejderen selv vælger en gave og sætter denne i bestilling. Virksomheden vælger, om gaverne skal leveres samlet til firmaet (leveringspris: 250 kr. ekskl. moms, undtagen ved køb af gaver i kategorien 900 kr., hvor levering er gratis), eller om medarbejderen selv skal afhente julegaven i butikken (leveringspris: 0 kr.). Det er medarbejderens eget ansvar at afhente gaven i den valgte butik i den angivne tidsperiode (uge 50 – 51). Gaver, der ikke er afhentet inden d. 22. december 2023, går tabt.

Virksomheden afgiver samlet ordre ved at udfylde en bestillingsformular – fanen: BESTIL GAVER og modtager herefter en bekræftelsesmail med nærmere information om login. Dette gælder både, hvis de enkelte medarbejdere selv vælger deres gave, eller hvis virksomheden bestiller samme gave til alle medarbejdere. Der er ikke minimum på, hvor mange medarbejdere, der skal vælge de enkelte gaver – én er nok. Der tages forbehold for evt. udsolgte varer, der erstattes med lignende produkter i samme prisklasse og kvalitet. Visse produkter findes i en begrænset mængde og kan meldes udsolgt frem mod jul. Hvis en medarbejder glemmer at bestille en gave inden for tidsperioden, kan virksomhedens gaveansvarlige tildele en gave. Sker dette ikke, tildeles vedkommende automatisk en gave af AalborgGaven.dk i den valgte priskategori.

Der tages forbehold for taste- og trykfejl, udgåede varer og force majeure.

Bestilling på AalborgGaven.dk – når virksomheden vælger gaverne – trin-for-trin
Login modtages på mail og giver adgang til den valgte priskategori. Login er personlige og må ikke videregives.

Find den ønskede vare.
Læg varen til bestilling ved at klikke på symbolet “Bestil”.
Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal bestilles yderligere gaver.
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og f.eks. ændre antallet af varer, kan du henholdsvis trykke på slet-knappen eller rette i boksen med antal ved at trykke på knappen “kurv”. (‘Opdater indhold’, hvis du vil se ændringerne)
Herefter trykkes der på “Bestil”, og du kan nu indtaste kundeoplysninger og leveringsmetode. Tryk på “Afgiv bestilling”
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under kundeoplysninger.

Bestilling på AalborgGaven.dk – medarbejder
Indtast det unikke login, du har modtaget fra din arbejdsgiver – du får nu adgang til gaveudvalget. Login er personlige og må ikke videregives

Find den ønskede vare.
Læg varen til bestilling ved at klikke på symbolet “Bestil”
Fortryder du indholdet og ønsker at bestille en anden vare, kan du trykke på slet-knappen – ‘Opdater indhold’ – varen er slettet, og du skal logge ind igen.
Når du har valgt en gave, trykkes der på “Bestil”, og du kan nu indtaste kundeoplysninger. Leveringsmetode skal der ikke klikkes på – det har virksomheden valgt på forhånd. Tryk derefter på “Afgiv bestilling”.
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under bestilling.

Hvis virksomheden har valgt, at gaven skal afhentes i butik, er det medarbejderens eget ansvar at afhente gaven i den valgte butik inden for den angivne tidsperiode. Hvis en medarbejder glemmer at vælge og bestille en gave indenfor den angivne tidsperiode, kan virksomhedens gaveansvarlige tildele en gave. Sker dette ikke, tildeles vedkommende automatisk en gave af AalborgGaven.dk i den valgte priskategori.

Fragt og levering
Ved afgivelse af ordrer vælger virksomheden, om gaverne skal leveres på firmaets adresse, eller om medarbejderne afhenter direkte i butikken. Deadline og frister kan ses på AalborgGaven.dk. Levering til virksomheden koster 250 kr. ekskl. moms uanset, hvor mange gaver, der skal leveres og hvor til. Levering er dog gratis ved køb af gaver i kategorien 900 kr. Vælges muligheden for afhentning i butik, er dette uden yderligere omkostninger.

Afhentes gaven i butikken, er det medarbejderens ansvar at få afhentet gaven rettidigt og indenfor den fremsatte tidsfrist. Gaver, der ikke er afhentet inden d. 22. december 2023, går tabt.

Levering og afhentning i butik sker i uge 50 – 51 – levering kun i Aalborg Kommune.

Reklamation og bytteregler
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra AalborgGaven.dk skal gøres opmærksom på i rimelig tid efter, at varen er modtaget. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Eventuel reklamation skal altid ske til butikken, hvor varen er købt, og her gælder almindelig lovgivning.

Medarbejderen har mulighed for at bytte gaven i butikken, hvis de ønsker en anden vare. Gaven kan KUN ombyttes til købsværdien på AalborgGaven.dk og ikke den oplyste gaveværdi. Gaver og gavebeviser kan ikke ombyttes til kontanter.

Bemærk dog, at gaver, der indeholder fødevarer, samt gavebeviser og unikke gaver ikke er omfattet af dette og tages derfor ikke retur/ombyttes. Enkelte andre gaver byttes ikke – dette vil fremgå under de pågældende varer.

Virksomheden kan ikke returnere varer til AalborgGaven.dk efter køb. Der er ingen fortrydelsesret for virksomheden for varer købt på AalborgGaven.dk.

Pris og betaling
På AalborgGaven.dk kan virksomheden logge ind og se priskategorier samt udbud i disse. Virksomhederne sætter deres bestilling i ordre på AalborgGaven.dk med angivelse af antal gaver, hvilke(n) priskategori(er) samt hvortil fakturaen skal sendes.
Alle priser er inkl. moms, men leveringsprisen er eksklusive moms.

Betaling
Vi EAN-fakturer til det offentlige og andre institutioner efter ønske.
Alle andre modtager en faktura.
Betales der ikke rettidigt efter faktura, pålægges et rykkergebyr 100 DKK pr. rykker. Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen. Ved forsinket betaling pålægges desuden rente i henhold til rentelovens bestemmelser.

Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på AalborgGaven.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart.
Shopsystemet anvender cookies til styring af indholdet i bestillingsmodulet. Ved at bekræfte vores handelsbetingelser giver du som bruger samtykke til lagring af disse cookies på din pc, tablet, smartphone eller lignende, når du gennemfører en bestilling.
Ønsker du på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det f.eks. via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Under et køb udbeder vi os navn, firma, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Ved at godkende vores handelsbetingelser accepteres AalborgGaven.dk´s persondatapolitik, som henviser til Aalborg City.